ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ / FAQs

Πως γίνετε η επιλογή ενός συνεργάτη-Franchisee;
Πάνω από όλα πρέπει ο υποψήφιος Franchisee να πιστεύει στα προϊόντα μας, για την ασυναγώνιστη ποιότητα τους και την καινοτομία τους στην αγορά. Επίσης, είναι απαραίτητο να έχει όρεξη και θέληση να αναπτυχθεί μαζί με εμάς. 


Χρειάζεται να έχω εμπειρία στον χώρο της εστίασης;
Δεν προαπαιτείται καμία εμπειρία στον χώρο εστίασης και γενικότερα στην επιχείρηση. Ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες μας για την λειτουργία των καταστημάτων θα επωφεληθείτε πλήρως από την εμπειρία και την τεχνογνωσία μας. Με αυτόν τον τρόπο, σας ανοίγεται ο δρόμος προς την επιτυχία.


Ποια είναι η διάρκεια της σύμβασης; Όταν λήξει πληρώνω ξανά δικαιώματα για την ανανέωση;
Η σύμβαση διαρκεί 12 έτη όπως ακριβώς και το ενοίκιο του χώρου σας. Η ανανέωση γίνεται αυτόματα και χωρίς περαιτέρω οικονομική επιβάρυνση.


Πόσο χρόνο χρειάζεται για την κατασκευή ενός καταστήματος;
Ο χρόνος κατασκευής εξαρτάται από την προϋπάρχουσα κατάσταση του προτεινόμενου χώρου. Κατά μέσο όρο εν γένει, υπολογίζεται  περί τις 45 μέρες.


Πώς γίνεται η επιλογή και η προμήθεια των πρώτων υλών στα καταστήματα;
Η εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητη βιοτεχνική μονάδα για την παραγωγή του μείγματος κρέπας, όπως επίσης κεντρικό τμήμα αγορών εσωτερικού-εξωτερικού και τμήμα διακίνησης των προϊόντων. Στην επαρχία ο εφοδιασμός των καταστημάτων γίνεται με μεταφορικές εταιρείες, ενώ στην Αττική με φορτηγά της εταιρείας. Όσο για τα προϊόντα ψυγείου και κατάψυξης, οι εταιρείες προμήθειας με τις οποίες έχουμε κεντρική συμφωνία εφοδιάζουν τα καταστήματα καθημερινά.


Πως είμαι σίγουρος για τη σταθερή ποιότητα του δικτύου και πως την ελέγχετε;
Υπάρχει ειδικό τμήμα ελέγχου των καταστημάτων μας σε ανύποπτους χρόνους. Επίσης, διεξάγεται έλεγχος μέσω κλειστού συστήματος παρακολούθησης των καταστημάτων για να διασφαλίσουμε συνολικά την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών μας προς το κοινό.


Ποια είναι η συμμετοχή μου για την πανελλαδική διαφημιστική προβολή;
Όταν γίνεται μια διαφημιστική καμπάνια συμμετέχουν όλα τα καταστήματα. Ωστόσο, δεν υπάρχει πάγιο ποσοστό εκ των πωλήσεων του καταστήματος για την πανελλαδική διαφημιστική προβολή.


Υπάρχει λογισμικό ειδικά σχεδιασμένο για τις ανάγκες ενός καταστήματος Patatofrenia – CrepaHouse;
Υπάρχει ειδικό λογισμικό στην Ελληνική γλώσσα και είναι διαμορφωμένο για τις ανάγκες του εργαζόμενου. Διευκολύνει την εργασία του ταμεία αλλά και των παρασκευαστών με αυτόματα παραγγελιόχαρτα. Επίσης, οργανώνει το delivery με αποθήκευση όλων των στοιχείων των πελατών σε βάση δεδομένων και παράλληλα διαθέτει αυτόματη αναγνώριση.


Οι τιμές που πωλούν τα καταστήματα είναι σε όλα ίδιες;
Υπάρχουν κάποιες διαφοροποιήσεις που γίνονται αναλόγως την περιοχή για να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί. Ωστόσο, όσον αφορά το concept του Patatofrenia, μέχρι στιγμής η τιμολογιακή πολιτική είναι ίδια σε όλα τα καταστήματα.


Ποιο είναι το κόστος της επένδυσης;
Το κόστος επένδυσης εξαρτάται από τόσο από τα τετραγωνικά, όσο και από το αν θα είναι take away ή με τραπεζοκαθίσματα. Επισημαίνεται ότι το βασικότερο είναι η προϋπάρχουσα κατάσταση του καταστήματος. Το κόστος επένδυσης υπολογίζεται από 35.000ευρω έως 50.000ευρω.


Πόσα χρήματα καταβάλλω μηνιαίως στην Patatofrenia – CrepaHouse  για την εκμετάλλευση του σήματος;
Όλοι οι Franchisees καταβάλουν μηνιαίως ένα ποσοστό του 4% επί των καθαρών πωλήσεων.


Σε τι διαφοροποιούνται τα Patatofrenia-CrepaHouse από τον ανταγωνισμό;
Η Ελλάδα διανύει μια περίοδο που εν μέσω οικονομικής κρίσης σημειώνεται μια γενικότερη απροθυμία πλήρους κάλυψης των καθημερινών αναγκών. Για το λόγο αυτό προνοήσαμε και σχεδιάσαμε τα PatatofreniaCrepaHouse με τέτοιο τρόπο, ώστε τα μελλοντικά καταστήματα να μην προβληματιστούν από τις οικονομικές αναταραχές. Ενώνοντας δυο ξεχωριστά concepts σε ένα κατάστημα κατορθώσαμε να εξασφαλίσουμε τον πρωταρχικό μας στόχο, και τα καταφέραμε. Το αποτέλεσμα ήταν το εξής: μεγάλη ποικιλία προϊόντων ανταποκρινόμενων σε όλα τα γούστα και που προσφέρονται σε κατάστημα που λειτουργεί όλες τις ώρες. Ένα franchise με αυτές τις προδιαγραφές έχει τη δυνατότητα να δουλέψει σε 24ώρη βάση, αναλόγως την περιοχή. Όπως θα έχετε διαπιστώσει όμως, διαθέτουμε πολλές επιτυχημένες γευστικές επιλογές και συνδυασμούς για το κάθε προϊόν ώστε να μην υπάρχει το αίσθημα της συνήθειας και της μονοτονίας. Στα δυνατά μας χαρτιά συγκαταλέγεται η καινοτόμος δράση μας και ο ενθουσιασμός που προκαλούμε. Το Patatofrenia είναι ένα concept που εντυπωσιάζει το πελατειακό κοινό με το πλήθος διαφορετικών γευστικών ικανοποιήσεων. Αποτελεί παράλληλα ένα νέο προϊόν, το οποίο έχει αυξημένη ζήτηση αλλά δεν προσφέρεται ευρέως στην αγορά. Το CrepaHouse από την άλλη είναι μια κρεπερί υψηλών προδιαγραφών, που χρησιμοποιεί καινοτόμα υλικά. Αυτά από κοινού με την τεχνογνωσίας μας αποτελούν στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες κοινότυπες κρεπερί, προσελκύοντας αμέσως το ενδιαφέρων του κόσμου.


Σε τι διαφοροποιείστε από τα υπόλοιπα δίκτυα εστίασης franchise; Γιατί να μην κάνω μόνος μου κάτι παρεμφερές και να κάνω ένα Patatofrenia - CrepaHouse με το σύστημα franchise;
Τα θετικά στοιχεία κάνοντας ένα οποιοδήποτε σύστημα franchise είναι λίγο – πολύ γνωστά, όπως επίσης είναι σαφές ότι δεν μπορεί κανείς να αντιγράψει ή να πλησιάσει την τεχνοτροπία ενός καταστήματος franchise. Ο μοναδικός ενδοιασμός που έχουν οι υποψήφιοι franchisees είναι το οικονομικό μέρος της υπόθεσης. Όταν σχεδιάσαμε το concept, φροντίσαμε να το διαμορφώσουμε με τέτοιο τρόπο, ώστε οικονομικά να συμφέρει περισσότερο κάποιον να γίνει franchisee των PatatofreniaCrepaHouse παρά να ιδρύσει μόνος του ένα παρόμοιο κατάστημα εστίασης. Για το λόγο αυτό το δίκτυο franchise των  PatatofreniaCrepaHouse είναι το πιο ανατρεπτικό και το πιο ασυναγώνιστο.  

1.Εξοπλισμός-Κατασκευή
Είναι άξιο απορίας γιατί ένα τέτοιο κατάστημα εστίασης συμφέρει τόσο πολύ οικονομικά, τη στιγμή που άλλα παρόμοια αρχίζουν από την διπλάσια τιμή.  Η απάντησης βρίσκεται στο γεγονός ότι η εταιρία μας προμηθεύεται τον εξοπλισμό κατευθείαν από τα εργοστάσια (σε τιμές χονδικής) και όχι από επιμέρους καταστήματα πώλησης εξοπλισμού καταστημάτων (σε τιμές λιανικής).  Το αποτέλεσμα είναι ο εξοπλισμός των καταστημάτων μας, με μόνο κέρδος αυτό του frinchisee. Οπότε είναι αδύνατοo να βρεθεί εξοπλισμός ανάλογης ποιότητας σε τιμή χαμηλότερη από αυτή που σας προτείνει η εταιρεία. Φυσικά έχετε το δικαίωμα να προμηθευτείτε τον εξοπλισμό από οποιονδήποτε προμηθευτή επιθυμείτε. Εάν επιλέγατε να κάνετε μόνοι σας κατάστημα ενδεχομένως να κάνατε αρχιτεκτονικά λάθη στην διαρρύθμιση του διαθέσιμου χώρου και ή την επιλογή των μηχανημάτων. Άρα το κόστος του εξοπλισμού θα ήταν σαφώς πολύ ακριβότερο, ενώ το franchise μας σας προσφέρει έτοιμα σχέδια.

2. Λειτουργία-Royalties-Τροφοδοσία
Τα royalities είναι ο πιο βασικός λόγος που δυσανασχετούν οι ενδιαφερόμενοι να προχωρήσουν σε ένα κατάστημα franchise. Δεν έχουν και άδικο γιαυτό και εμείς έχουμε φροντίσει να τα παίρνεται πίσω. Λόγω ότι είμαστε μια αλυσίδα καταστημάτων όλοι μας οι προμηθευτές μας έχουνε κάνει κεντρικές συμφωνίες τιμής με πολύ σοβαρές εκπτώσεις που εμείς τις προσφέρουμε κατευθείαν στον franchisee χωρίς να εκμεταλλευόμαστε για δικό μας όφελος τις εκπτώσεις αυτές. Η βιοτεχνική μας μονάδα δουλεύει χωρίς κέρδος προσφέροντας το μίγμα κρέπας σε τιμή κόστους. Με την ίδια νοοτροπία λειτουργούμε και σε πολλά άλλα θέματα κάνοντας την αλυσίδα μας μια «ομάδα» που βεβαίως εμείς κερδίζουμε χρήματα αλλά χωρίς να τα παίρνουμε από την τσέπη σας.

 

 

 
 

Copyright © 2010 Patatofrenia - CrepaHouse
Τηλ: 211 800 8373  -  Email: info@patatofrenia.gr